Thursday, November 1, 2012

november

alhamdulillah ,
sekejap saja dah masuk bulan NOVEMBER
dah nak hujung tahun dah
kalau compare NOVEMBER tahun ni dgn NOVEMBER tahun lepas .
tahun ini lebih baik .
jika tahun lepas aku terpaksa berdepan dengan berita Farid bakal bertunang ,
tahun ini aku mulakan bulan 11 dengan wish wish NOVEMBER dengan Faizal menerusi BBM.
ohh yaa , aku juga menghabiskan sisa sisa akhir bulan 10 dengan drama THE LION AND THE JEWEL.
well , berbaloi.
atleast aku faham :)

NOVEMBER ,
plizz be nice to me.
bulan ni aku akan terima insan baru dalam hidup aku .
insyaallah ucu bakal bersalin di tengah bulan ini.
aku harap semuanya akan berjalan dengan lancar.
aku harap aku akan kekal optimis dan positif dan terus happy jalani hidup.
Thanks allah for everything .

OKTOBER,
kau dah jadi bulan yang baik pada aku .
eventough penghujungnya aku hampir jatuh dr tingkap tingkat 3 -_-"
memories dengan faizal untuk bulan 10 sgt byk .
risik , carik cincin , JB , ketiak lecak menari 2ne1
naik moto , makan , planning dan macam macam lagi
alhamdullillah .

MEMORIES ARE PRECIOUS FOR ME . WELCOME NOVEMBER.
BYE OCTOBER