Thursday, November 1, 2012

terima diri seadanya

sekarang aku lebih terima keadaan diri aku seadanya .
kalau dulu aku selalu rasa ta insecure dengan diri sendiri .
rasa aku pendek , gigi aku besar , GELAP
kaki rosak .. ahh banyak benda lagi yang aku risaukan .
Tapi bila seseorang cuba tunjukkan aku cantik dengan apa yang aku ada , aku mula realise sikit demi sikit .
semua orang diciptakan punya kekurangan dan kelebihan .
well ,kadang kadang kekurangan pada kita lah yang orang lain rasa itu kelebihan .

PENDEK ? comel apa .
GIGI BESAR ? tu kalau senyum la nmpk sweet
GELAP ? eyyy .. hitam manis apa .

hahah pasti ada yang rasa loya tekak bila kita puji diri sendiri ,
tapi motif yang aku na terangkan kat sini is ..
TERIMA DIRI KITA SEADANYA.
buka mata .
kalau pk negatif , selamanya kau rasa diri kau macam tu aje .

orang lain boleh lemahkan kita menerusi apa pon cara .
stay strong . nilai kekuatan diri .
lama lama orang pon malas na kata pasal kita lagi .
sayangi diri sendiri yaww.

OHHH AKU CANTIK , MANIS . AKU TAHU TU . AWW AWW :B

ohh ok , macam ni over konpiden sgt -_-"
Heheh ok . dapat motif aku pos kali ni ? ta dapat ? hmm ok then